Zespół Ferrari zaprezentował zmienioną wersję malowania swojego samochodu na najbliższy wyścig o Grand Prix Australii.

Pojazd oznaczony symbolem SF90 pierwotnie posiadał logotypy Mission Winnow – inicjatywy stworzonej przez głównego sponsora ekipy z Maranello, Philipa Morrisa. Władze Australii zapowiedziały jednak sprawdzenie, czy ta akcja nie łamie przepisów dotyczących zakazu reklamy wyrobów tytoniowych, zaś Ferrari potwierdziło, że w Melbourne samochody nie będą zawierały wspomnianej marki. Zamiast tego zdecydowano się na zastosowanie specjalnego malowania, które ma upamiętnić 90 lat istnienia Scuderii Ferrari.

„Podczas weekendu Grand Prix Australii, malowanie SF90, kombinezonów kierowców oraz sprzętu zespołu będą zawierać logo z okazji 90-lecia Scuderii. Wyścig w Melbourne stanowi początek obchodów tej wyjątkowej rocznicy, która będzie trwała przez cały sezon Formuły 1, a także podczas innych aktywności wyścigowych stajni” – czytamy w oświadczeniu Ferrari.

Logotypy Mission Winnow zostaną zastąpione na samochodzie okazyjnymi oznaczeniami na przednim i tylnym skrzydle, jak również nosie i pokrywie silnika. Uważa się, że pierwotne malowanie powróci na kolejną rundę Formuły 1 w Bahrajnie, jednak Ferrari w tej sprawie nie wydało jeszcze żadnego komunikatu.

Źródło: ferrari.com

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race