Fernando Alonso, Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Pierre Gasly i Brendon Hartley przystąpią do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Rosji z końca stawki, po tym jak w ich samochodach dokonano wymiany elementów układów napędowych.

Cała piątka zawodników przekroczyła dozwoloną w trakcie sezonu alokację dla silników spalinowych, turbosprężarek oraz modułów odzyskiwania energii cieplnej MGU-H i kinetycznej MGU-K. U Alonso, Verstappena i Hartleya przekroczono również dozwoloną ilość modułów elektroniki sterującej, z kolei Alonso i Verstappen wystartują również z nadprogramowymi akumulatorami.

Kierowcy ustawią się na polach startowych zgodnie z kolejnością pierwszego użycia nowych komponentów – jako pierwszy na torze podczas pierwszego treningu pojawił się samochód Alonso, zatem powinien on ustawić się przed Ricciardo, Verstappenem, Gaslym i Hartleyem.

O ile napędzani przez Hondę kierowcy Toro Rosso będą korzystać z najnowszej specyfikacji jednostek napędowych, obaj zawodnicy Red Bull Racing wybrali powrót do „specyfikacji B”, bowiem nowsza i mocniejsza wersja jest nieodpowiednia na tory w Meksyku i Brazylii, które są położone wysoko nad poziomem morza.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race