Fernando Alonso, Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Pierre Gasly i Brendon Hartley przystąpią do niedzielnego wyścigu o Grand Prix Rosji z końca stawki, po tym jak w ich samochodach dokonano wymiany elementów układów napędowych.

Cała piątka zawodników przekroczyła dozwoloną w trakcie sezonu alokację dla silników spalinowych, turbosprężarek oraz modułów odzyskiwania energii cieplnej MGU-H i kinetycznej MGU-K. U Alonso, Verstappena i Hartleya przekroczono również dozwoloną ilość modułów elektroniki sterującej, z kolei Alonso i Verstappen wystartują również z nadprogramowymi akumulatorami.

Kierowcy ustawią się na polach startowych zgodnie z kolejnością pierwszego użycia nowych komponentów – jako pierwszy na torze podczas pierwszego treningu pojawił się samochód Alonso, zatem powinien on ustawić się przed Ricciardo, Verstappenem, Gaslym i Hartleyem.

O ile napędzani przez Hondę kierowcy Toro Rosso będą korzystać z najnowszej specyfikacji jednostek napędowych, obaj zawodnicy Red Bull Racing wybrali powrót do „specyfikacji B”, bowiem nowsza i mocniejsza wersja jest nieodpowiednia na tory w Meksyku i Brazylii, które są położone wysoko nad poziomem morza.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race