Zjeżdżamy w dół w kierunku pierwszego zakrętu (Elf), przed którym hamujemy do drugiego biegu z 310 km/h. Gwałtownie skręcamy w prawo i potem od razu w lewo, aby pokonać drugi zakręt (Renault). Następnie zaczynamy rozpędzać się podczas pokonywania długiego zakrętu w prawo nr 3, który można przejechać na pełnym gazie mając nowe opony.

Na krótkiej prostej poprzedzającej czwarty zakręt (Repsol) prędkość wynosi już ponownie około 300 km/h. Wolny zakręt w prawo pokonujemy na drugim biegu, a od tego miejsca droga prowadzi w dół do ostrego nawrotu w lewo (Seat). Tutaj trzeba być ostrożnym, żeby nie zablokować kół podczas hamowania na falistej drodze.

Ponownie rozpędzamy się w kierunku średnio-szybkiego zakrętu nr 6 w lewą stronę (Würth), najeżdżając mocno na tarkę podczas pokonywania zakrzywionego łagodnie w prawą stronę podjazdu pod górę prowadzącego do szybkiego zakrętu nr 7 w prawą stronę, za którym znajduje się druga najdłuższa prosta na torze (Nissan).

Znów rozpędzamy się do ponad 300 km/h, zbliżając się do ósmego zakrętu (La Caixa), przed którym hamujemy do drugiego biegu. Po uporaniu się z oferującym słabą przyczepność ze względu na nowy asfalt wirażem w lewo dojeżdżamy do długiego zakrętu nr 9 w prawą stronę (Banc Sabadell), który także pokonywany jest na drugim biegu.

Po krótkiej prostej jest teraz nowy kompleks zakrętów prawo-lewo-prawo, który w odróżnieniu od znajdującego się wcześniej na jego miejscu szybkiego zakrętu w prawo (Europcar) wydaje się być bardzo wolny. Wyjeżdżając z ostatniego z tych zakrętów trzeba być ostrożnym, aby nie uderzyć w wysoki krawężnik. Następnie rozpędzamy się przed ostatnim, szybkim zakrętem nr 13 w prawo i znów jesteśmy na prostej startowej, gdzie ponownie możemy się nacieszyć zadziwiającą akustyką trybun.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Małgorzata Czerwińska
Olga Białczak
Agata Kurek

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race 4kolka