Audi wraca na szczyt w drugiej sesji

Audi odwróciło układ czołówki w tabeli drugiego treningu przed 6 Godzinami Fuji wyprzedzając Toyotę o jedynie cztery setne sekundy.

Jadący Audi z nr 1 Benoît Tréluer osiągnął 1.28,462, natomiast siedzący za kierownicą Toyoty Nicolas Lapierre był w stanie wykręcić 1.28,466, co zwiastuje zaciętą walkę podczas weekendu.

Tom Kristensen był trzeci w drugim Audi R18 e-Tron quattro z czasem gorszym o ok. siedem dziesiątych sekundy.

Ponownie HPD ARX-03a od Strakka Racing była najlepsze z pozostałej części ekip LMP1.

W LMP2 Starworks korzystający z HPD ARX-03b wyprzedził o jedną dziesiątą sekundy ekipę ADR-Delta i ich Orecę-Nissan 03.

W klasie GTE Pro trwa dominacja Porsche Felbermayr-Proton.

Poz  Klasa  Kierowcy                        Zespół/samochód         Czas
 1.  P1     Fässler/Lotterer/Tréluer       Audi                    1m28.462s
 2.  P1     Wurz/Lapierre/Nakajima          Toyota                  1m28.466s
 3.  P1     Kristensen/McNish               Audi                    1m29.184s
 4.  P1     Leventis/Watts/Kane             Strakka HPD             1m30.936s
 5.  P1     Prost/Jani                      Rebellion Lola-Toyota   1m31.263s
 6.  P1     Brabham/Chandhok/Dumbreck       JRM HPD                 1m31.319s
 7.  P1     Belicchi/Primat                 Rebellion Lola-Toyota   1m31.671s
 8.  P1     Baguette/Kraihamer/Sato         OAK Pescarolo-Honda     1m31.819s
 9.  P2     Potolicchio/Dalziel/Sarrazin    Starworks HPD           1m32.712s
10.  P2     Martin/Graves/Nakano            Greaves ORECA-Nissan    1m32.890s
11.  P2     Pérez Companc/Minassian/Kaffer  Pecom ORECA-Nissan      1m33.394s
12.  P2     Liuzzi/Rossiter/Weeda           Lotus Lola-Lotus        1m33.415s
13.  P2     Nicolet/Lahaye/Pla              OAK Morgan-Nissan       1m33.453s
14.  P2     Zugel/Gonzalez/Julian           Greaves Zytek-Nissan    1m34.272s
15.  P2     Panciatici/Ragues/Rusinov       Signatech ORECA-Nissan  1m34.905s
16.  P2     Giroix/Ihara/Deletraz           Gulf Lola-Nissan        1m35.000s
17.  P2     Mailleux/Lombard/Tresson        Signatech ORECA-Nissan  1m35.342s
18.  P2     Holzer/Schultis                 Lotus Lola-Lotus        1m35.756s
19.  GTE P  Lieb/Lietz                      Felbermayr Porsche      1m40.877s
20.  GTE P  Mucke/Turner                    Aston Martin            1m41.285s
21.  GTE P  Fisichella/Bruni                AF Ferrari              1m41.497s
22.  GTE A  Belloc/Bourret/Gibon            Larbre Corvette         1m42.096s
23.  GTE A  Bornhauser/Canal/Lamy           Larbre Corvette         1m42.236s
24.  GTE P  Bertolini/Beretta               AF Ferrari              1m42.257s
25.  GTE A  Krohn/Jonsson/Rugolo            Krohn Ferrari           1m42.651s
26.  GTE A  Ried/Roda/Ruberti               Felbermayr Porsche      1m42.858s
27.  GTE A  Camathias/Kobayashi/Daniels     JWA Porsche             1m43.699s

Źródło: autosport.com

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze