Connor De Phillippi wywalczył na torze Sebring International Raceway pierwsze pole position dla nowego modelu BMW M8 GTE. Kierowca zespołu Rahal Letterman Lanigan pokonał Jamesa Calado w Ferrari.

IMSA poinformowała o zmianach w balansie wydajności pojazdów przed testem na torze Sebring. Zmiany obejmą m.in. pojazdy BMW, które sugerowało krzywdzące BoP w wyścigu Daytona.

Promotor Długodystansowych Mistrzostw Świata Automobile Club de l’Ouest chciałby ujednolicenia czołowych klas z IMSA Championship po wejściu kolejnej generacji pojazdów LMP1 w 2020 roku.

Po niezbyt udanym debiucie swoich M8 GTE w wyścigu Daytona, BMW winą za start obarcza w dużej mierze nieodpowiedni balans wydajności.

Podczas dziesiątej godziny zakończonego w niedzielę wyścigu Rolex 24 at Daytona zespół Land Motorsport otrzymał pierwszą w historii wyścigów IMSA Championship „karę nuklearną” za niedotrzymanie parametrów Balance of Performance.

Dwukrotny mistrz świata Fernando Alonso – który dzielił Ligiera #23 wraz z Lando Norrisem i Philem Hansenem – ukończył 24-godzinny wyścig na torze Daytona na 13. miejscu w klasie prototypów.

Filipe Albuquerque, João Barbosa i Christian Fittipaldi odnieśli zwycięstwo w 56 edycji wyścigu Rolex 24 at Daytona. W klasie GT Le Mans rywalizację zdominował Ford.

Filipe Albuquerque ma przewagę okrążenia przed ostatnią godziną tegorocznego wyścigu Rolex 24 at Daytona.

Oba samochody zespołu Action Express mogą cieszyć się czterema okrążeniami przewagi nad swoimi rywalami, po 18 godzinach tegorocznego wyścigu Rolex 24 at Daytona.

Simon Pagenaud prowadzi w połowie tegorocznego wyścigu Rolex 24 at Daytona. Francuz wyprzedził swojego zespołowego kolegę Grahama Rahala na początku 400. okrążenia.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Małgorzata Czerwińska
Olga Białczak
Agata Kurek

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race 4kolka