Międzynarodowe Stowarzyszenie Sportów Motorowych IMSA ogłosiło, że sponsorem tytularnym znanej dotychczas jako United SportsCar Racing serii został Tudor.
Szwajcarska marka luksusowych zegarków dzisiaj zadebiutowała na rynku amerykańskim podczas tygodnia mody w Nowym Jorku, podczas którego ogłoszono partnerstwo z IMSA.
Marka Tudor została założona w 1946 roku przez Hansa Wilsdorfa - założyciela firmy Rolex, będącej wieloletnim partnerem organizacji Daytona Inc., organizatorów serii Grand-Am Rolex Sports Car Series, która łączy się z końcem tego sezonu z Amerykańską Serią Le Mans, by utworzyć nowe mistrzostwa.
W latach 2009-2011 firma dostarczała systemy pomiaru czasu dla serii pucharowych Porsche, a obecnie jest partnerem Długodystansowych Mistrzostw Świata.
Mimo nawiązania umowy z Tudor, siostrzana marka wciąż będzie sponsorem tytularnym styczniowego wyścigu 24 godziny Daytona oraz dostawcą urządzeń pomiaru czasu podczas 12-godzinnego wyścigu w Sebring.
Pierwsza runda Tudor United SportsCar Championship to 52. edycja styczniowego wyścigu Rolex 24 at Daytona. Pełny kalendarz składający się prawdopodobnie z 12 wyścigów zostanie ogłoszony wkrótce.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.