Ekipa Tower Motorsports, która wystawia prototyp LMP2 w serii IMSA, bardzo się wzmocniła na sezon 2025. W przyszłym roku partnerem Johna Farano będzie Sébastien Bourdais, były kierowca ekipy Cadillac Racing.
Umowa 45-letniego francuskiego kierowcy jest zawarta na wiele lat. Poza Bourdais i Farano, na wyścigi długodystansowe dołączy Sebastian Alvarez, zaś na 24-godzinny wyścig na torze Daytona pojedzie również holenderski kierowca, Job van Uitert. Alvareza dobrze kojarzą kibice Inter Europol Competition, ponieważ on i jego koledzy z prototypu #43 ukończyli sezon w polskim zespole na drugim miejscu w generalce Europejskiej Serii Le Mans.
Bourdais po raz ostatni w prototypie LMP2 pojawił się w 2022 roku w ekipie Vector Sport. Najlepszy wynik zawodnik urodzony w Le Mans uzyskał wtedy we Włoszech, podczas 6h Monza w ramach sezonu WEC.
Ostatnio Bourdais jeździł w klasie GTP dla ekipy Cadillac Racing wspieranej przez Chip Ganassi Racing. W tym sezonie zwyciężył z Rengerem van der Zande w dwóch wyścigach – w Petit Le Mans oraz na ulicznym torze w Long Beach. Co ciekawe, w serii IMSA nigdy nie zdobył mistrzostwa – w tym sezonie uplasował się na trzecim miejscu w generalce, co jest wyrównaniem najlepszego wyniku z sezonu 2022, gdzie też był trzeci. Poza tym Bourdais czterokrotnie był mistrzem serii Champ Car w latach 2004-2007.
Ogłoszenie zespołu Tower Motorsports, że jego kierowcą będzie Sébastien, Bourdais jest kontynuacją pozyskiwania przez tę ekipę plejadę gwiazd. Poza wspomnianym już Bourdais, w ekipie przewijali się tacy zawodnicy jak Louis Delétraz, Josef Newgarden, czy Scott McLaughlin. Ostatnia dwójka, dzięki kanadyjskiej ekipie, zadebiutowała w wyścigu 24h Daytona.
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.