Amerykańska ekipa planuje ograniczenie startów w sezonie 2020 do jednego pojazdu. Filipe Albuquerque ma dołączać do załogi na dłuższe dystanse.
Plany ograniczające ilość pojazdów w przyszłorocznym sezonie mają związek z końcem sponsorowania załogi #5 przez Mustang Sampling. Mimo starań, ekipie wciąż nie udało się znaleźć nowego sponsora. Wskutek tego, utytułowany zespół z Denver poinformował, że najprawdopodobniej skreśli załogę #5 z listy i ograniczy obecność swoich Cadillaców tylko do pojazdu #31.
Efektem tego, w przyszłym roku może zabraknąć między innymi João Barbosy, Portugalczyka, który od roku 2014 zdobył z AER dwa mistrzostwa serii SportsCar Championship. Barbosa nie jest przewidziany do startów nawet jako kierowca dodatkowy załogi #31, dołączany do składu w wyścigach długodystansowych pucharu Endurance.
Tym ma zostać jego rodak Filipe Albuquerque, który w latach 2016-17 plasował to miejsce właśnie w załodze Barbosy, a od ubiegłorocznego sezonu stał się podstawowym kierowcą załogi #5 zastępując tam Christiana Fittipaldiego. W Cadillacu DPi-V.R #31 podstawowymi kierowcami pozostanie brazylijski duet Felipe Nasra i Luisa Felipe “Pipo” Deraniego, natomiast kolejnym zmiennikiem na wyścig Daytona może pozostać kierowca Whelen Engineering, Eric Curran.
Źródło: Action Express Racing
Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.