Podczas konferencji ACO i FIA, organizacje zaprezentowały listę startową tegorocznej Europejskiej Serii Le Mans. W miejsce pojazdów wyraźnie mniejszej kategorii GTC pojawiło się 7 nowych prototypów LMP3.

Zespół Ibanez Racing zamierza wystartować w prototypach Oreca 03 oznaczonych logo Wolf Racing Cars. W planach ekipy widnieje długoterminowa współpraca z warsztatem.

Warsztat Wolf poinformował o przesunięcie debiutu nowego prototypu LMP2 na rok 2016. Jego ekipa ma jednak pojawić się w Europejskiej Serii Le Mans już w przyszłym sezonie.

Sébastien Loeb Racing sprzedał prototyp Oreca 03 azjatyckiej ekipie Eurasia Motorsport. Obecność drugiego LMP2 zapowiada natomiast szwajcarski Race Performance.

Zespół Rollcentre Racing zapowiedział start w Europejskiej Serii Le Mans w prototypie LMP3. Liczba spodziewanych pojazdów tej kategorii zwiększyła się do ośmiu.

Sir Chris Hoy zostanie kierowcą prototypu LMP3 wystawionego przez ekipę Nissana do przyszłorocznych wyścigów ELMS.

Zespół Krohn Racing poinformowała o startach swojego prototypu LMP2 w Europejskiej Serii Le Mans. Wcześniej, ekipa z USA zapowiadała obecność w USCC.

Zespół Marc VDS pojawi się w przyszłorocznym sezonie ELMS w znanych z USA BMW Z4 GTE. Na czele belgijskiej załogi stanie Brytyjczyk Andy Priaulx.

Zespół Greaves Motorsport potwierdził start w prototypie LMP3 w przyszłorocznej Europejskiej Serii Le Mans. Brytyjczycy pojawią się w ELMS w pojeździe Ginetta-Juno.

Zespół Ibañez Racing poinformował o powrocie do Europejskiej Serii Le Mans z dwoma prototypami LMP2. Ekipa zakupiła trzy podwozia od twórców zespołu Millenium Racing.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race