Załoga Murphy Prototypes wygrała wyścig na torze Paul Ricard. Mistrzami sezonu zostali kierowcy Signatech-Alpine, głównie wskutek awarii w konkurencyjnym pojeździe ekipy Thiriet TDS.

Oliver Turvey wygrał kwalifikacje do wyścigu ELMS na torze Paul Ricard. Z pierwszej linii wystartuje także prototyp ekipy Murphy – najszybszy z załóg GT był Matt Griffin.

Organizatorzy Europejskiej Serii Le Mans zaprezentowali wstępny kalendarz na sezon 2014. Poinformowali także o kilku zmianach w regulaminie, m.in. wydłużeniu wyścigów do 4 godzin.

Jonathan Hirschi był najszybszy w drugim treningu ELMS na torze Paul Ricard. Kierowca zespołu Murphy pokonał Mathiasa Beche – w GTE najszybszy był Matt Griffin.

Nelson Panciatici z załogi Signatech-Alpine był najszybszy w pierwszym treningu na torze Paul Ricard. Czas tylko o 0.002 sekundy gorszy zanotował jednak konkurent z TDS Racing.

W ten weekend, tegoroczny sezon kończy Europejska Seria Le Mans. Wyścig na francuskim torze Paul Ricard HTTT zdecyduje, kto cieszył się będzie z tytułów mistrzów.

Załoga Signatech-Alpine wygrała wyścig ELMS na torze Hungaroring. Ze stratą poniżej okrążenia, do mety dojechał także zespół Murphy Prototypes – w GT wygrała ekipa Proton Competition.

Brendon Hartley z Murphy Prototypes wygrał deszczowe kwalifikacje do wyścigu na torze Hungaroring. Ulewa spowodowała spore zamieszanie w obu częściach sesji.

Nelson Panciatici był najszybszym kierowcą także w drugim treningu na torze Hungaroring. Podobnie, jak w pierwszym, Francuz zaliczył najlepszy czas pod koniec sesji.

Nelson Panciatici był najszybszy w pierwszym treningu ELMS na torze Hungaroring. Wśród pojazdów GT, na czele znalazło się Ferrari brytyjskiego JMW Motorsport.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race