Heidfeld i Beche ponownie w Rebellionie

Rebellion Racing potwierdził obecność Nicka Heidfelda i Mathiasa Beche w tegorocznym sezonie FIA WEC. Niemiec i Szwajcar najprawdopodobniej dołączą do załogi Nicolasa Prosta.

O ile Prost, już od pewnego czasu widniał na liście startowej ekipy Rebellion Racing – obecność dwóch pozostałych ubiegłorocznych kierowców wciąż stała pod znakiem zapytania. Niedługo przed prezentacją oficjalnej listy startowej FIA WEC, szwajcarska ekipa poinformowała jednak, że umowy z Heidfeldem i Beche zostały odnowione. Dla Niemca będzie to już trzeci sezon startów w tej ekipie – dla Beche drugi, przy czym Szwajcar był w niej obecny przez cały sezon 2013.

"To dobrze, że kontynuuję współpracę z Rebellion Racing po dwóch udanych sezonach, w których wygrywaliśmy większość wyścigów FIA WEC wśród prywatnych LMP1, dwukrotnie zdobyliśmy tytuł mistrza, zajęliśmy czwarte miejsce w Le Mans 24h 2012 oraz wygraliśmy ubiegłoroczny Petit Le Mans" – powiedział Nick Heidfeld po ogłoszeniu dalszej współpracy z Rebellionem – "nie mogę się doczekać mojego pierwszego, pełnego sezonu startów w Długodystansowych Mistrzostwach Świata; to będzie prawdziwe wyzwanie, szczególnie z nowym R-One, nowymi przepisami i konkurentami".

Mathias Beche dodał natomiast – "Rebellion Racing utożsamia ducha Le Mans. Sezon 2014 będzie dla niego punktem zwrotnym, gdyż wystawi on własny samochód, R-One. Cieszę, że biorę udział w tym ambitnym projekcie i nie mogę się doczekać startu za kierownicą nowego pojazdu. Szwajcarski kierowca jako część szwajcarskiego zespołu – to brzmi dumnie. Jestem przekonany, że potencjał nowego samochodu jest ogromny, i że przyniesie to nam dobre wyniki w nowym sezonie".

Heidfeld i Beche mają dołączyć do Nicolasa Prosta w jednym z nowych pojazdów ekipy – tych, Rebellion ma wystawić dwa, z drugą załogą wciąż jeszcze nieznaną. Zespół ten będzie startował w kategorii LMP1-L, a więc prototypów LMP1 bez napędów hybrydowych – prawdopodobnie jedynymi ich bezpośrednimi konkurentami będą kierowcy Lotusa T129, przede wszystkim znany już Christijan Albers. Wszystkie ekipy fabryczne należą do osobnej kategorii LMP1-H, a więc pojazdów z napędem hybrydowym.

Nie przegap żadnej informacji. Obserwuj ŚwiatWyścigów.pl na Google News.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze