Jest młody, szybki, utalentowany i co najważniejsze wie czego chce. Właśnie takich ludzi potrzebuje ten świat. James Calado od początku swojej kariery wygrywał wyścigi i osiągał sukcesy, nie zależnie z kim i gdzie było mu dane rywalizować. Wspina się po kolejnych szczeblach kariery z wielką prędkością. Nie ukrywa, że jego celem jest w tym roku wygranie GP2 i awans do Formuły 1 w sezonie 2014. Zapraszam do lektury wywiadu z prawdziwym pasjonatem wyścigów.

Nie wiem, czy ktokolwiek cieszył się, kiedy ogłoszono, że wyłącznym oficjalnym dostawcą opon do Mistrzostw Świata F1 zostało Pirelli. Ja z pewnością nie zaliczałem się do tych osób.

Dokładnie 60 lat temu, 17 marca 1953 roku ruszyła w Warszawie pierwsza runda Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Zwycięzcą najmocniejszej z pięciu klas samochodów było BMW 328.

Pierwszy dzień maja zwykłym ludziom kojarzy się z początkiem upragnionego weekendu majowego, ale dla nas jest on czymś więcej…

Abu Dhabi, tor Yas Marina, niedziela 1.11.2009. Kimi Räikkönen wychodzi prawdopodobnie po raz ostatni z kokpitu samochodu F1. Niewyraźny wyścig (sezon?) w jego wykonaniu i finisz na P11 sprawił, że Ferrari zmarnowało szansę na wyprzedzenie McLarena w klasyfikacji konstruktorów. Mało tego, zespół zakontraktował na kolejny sezon Fernando Alonso, a „Icemanowi” wręczył wynagrodzenie i pokazał drzwi. Media nie zostawiają na nim suchej nitki. „Nie chce mu się”, „Brak motywacji”, „Na wyspie własnej obojętności”, „Poszedł na hajs”… To tylko niektóre z nagłówków.

"WTCC jest na drodze do upadku", "odejście Chevroleta oznacza koniec", "po co w ogóle rozpoczynać nowy sezon"...

Kierowcy Verva Racing Team w wywiadzie udzielonym naszej redakcji opowiadają o zmianach w Porsche Supercup w sezonie 2013, a także celach i oczywiście wypytaliśmy Kubę Giermaziaka o amerykańskie serie, w których startował.

Po debiutanckim sezonie w zespole Forda, przechodzi do bamboo-engineering z wielkimi ambicjami. W czasie przygotowań do nowego sezonu, James Nash znalazł czas, by udzielić wywiadu dla serwisu ŚwiatWyścigów.pl.

Tegoroczna odsłona 24-godzinnego Le Mans szykuje nam spektakularny pojedynek w kategorii GTE Pro. Aż cztery ekipy to zespoły fabryczne – piątą zresztą, posądzać o niezależność także nie należy.

Nick Tandy w Sebring, Portugalczycy w FIA GT oraz spora porcja wieści z ELMS – oto, co zawiera zestaw informacji dotyczących kierowców i zespołów z ostatnich dni.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race