menu ŚwiatWyścigów.pl
  • F1
    • Aktualności
    • Podsumowania
    • Wypowiedzi
    • Wyniki
    • Klasyfikacje
  • Jednomiejscowe
    • IndyCar
    • Formuła E
    • Formuła 2
    • Formuła 3
  • Długodystansowe
    • WEC
    • IMSA
    • ELMS
  • GT
    • IGTC
    • DTM
  • Moto
  • PL
  • Rajdy
    • WRC
    • W2RC
  • Inne
  • Artykuły
    • Felietony
    • Zrozumieć wyścigi
    • Historia
    • Recenzje
    • Wywiady ŚW

Kim u licha są?: Monroe

Zrozumieć wyścigi
9 sierpnia 2010
Tomasz Kubiak
Kim u licha są?: Monroe

Monroe to nowa marka w WTCC. Jest sponsorem niektórych wyścigów, nagrody za najlepsze okrążenie "Monroe Performer". W dokumentach jest opisywany jako "Oficjalny partner zawieszeń" w WTCC.

Czytaj więcej...

Z bloga Renault F1 Team – Przednie skrzydło

Zrozumieć wyścigi
29 lipca 2010
Informacja prasowa
Z bloga Renault F1 Team – Przednie skrzydło

W najnowszym odcinku audycji podcast rozmawialiśmy z Jamesem Allisonem, który przedstawił nam przewodnik dla początkujących dotyczący przedniego skrzydła. Oto co dowiedzieliśmy się…

Czytaj więcej...

Pierwsze kroki kierowców wyścigowych

Zrozumieć wyścigi
28 lipca 2010
Informacja prasowa
Pierwsze kroki kierowców wyścigowych

Podczas VERVA Street Racing, która odbędzie się 21 sierpnia w Warszawie, młodzi pasjonaci sportów motorowych marzący o karierze w tej dyscyplinie, będą mieli niepowtarzalną okazję zobaczyć na własne oczy najszybsze samochody z najpopularniejszych serii wyścigowych na świecie.

Czytaj więcej...

Kim u licha są?: Yokohama

Zrozumieć wyścigi
26 lipca 2010
Tomasz Kubiak
Kim u licha są?: Yokohama

Yokohama to wyłączny oficjalny dostawca ogumienia dla WTCC. Japońska firma zastąpiła na tym miejscu francuską Michelin w 2006 roku. W Algarve, firma świętowała swój setny wyścig w WTCC.

Czytaj więcej...

Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zrozumieć wyścigi
8 lipca 2010
Informacja prasowa
 Renault przedstawia nowe oblicze toru Silverstone

Zmiany, które w ten weekend czekają na kierowców na torze Silverstone, wymagają od Teamu Renault bardzo intensywnych przygotowań. Tor jest teraz dłuższy o 745 metrów i czas jednego okrążenia wyniesie około 90 sekund, czyli o 10 sekund więcej niż w zeszłym roku. Przez ostatnie kilka miesięcy inżynierowie teamu Renault przeprowadzili setki symulacji, których celem było przygotowanie samochodów do czekających na nie wyzwań.

Czytaj więcej...

Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Zrozumieć wyścigi
8 czerwca 2010
Informacja prasowa
 Jak uzyskać optymalne wyniki w Montrealu?

Tor im. Gillesa Villeneuve'a w Montrealu jest jednym z najbardziej niezwykłych obiektów, na jakich odbywają się wyścigi Formuły 1. Długie proste oraz wolne szykany otoczone groźnymi, betonowymi barierami sprawiają, że ma on wiele wspólnych cech z torem ulicznym w Monako oraz obiektem w Monzy. Wyjątkowa charakterystyka toru stawia trudne wyzwania przed technikami, którzy pracują nad ustawieniami samochodu.

Czytaj więcej...

Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Zrozumieć wyścigi
25 maja 2010
Informacja prasowa
Renault F1 Team odczarowuje zakręt numer 8

Jeśli zaczniemy rozmawiać z kierowcą wyścigowym o torze Istanbul Park, prędzej lub później usłyszymy od niego o zakręcie numer 8. Jest to wyjątkowy wiraż, który cieszy się bardzo złą sławą. Większość kierowców wchodzi na jego nierówną powierzchnię z prędkością 260 km na godzinę i wraz z samochodem zostają poddani ogromnemu przeciążeniu. Szybkie pokonanie zakrętu wymaga optymalnego ustawienia pojazdu oraz mistrzowskich umiejętności za kierownicą.

Czytaj więcej...

Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Zrozumieć wyścigi
13 maja 2010
Informacja prasowa
Renault przedstawia sekrety kierownicy samochodu Formuły 1

Mierząca niemal kilometr główna prosta na torze w Barcelonie jest jednym z najdłuższych odcinków na torach wyścigowych tego sezonu. Samochód pokonuje ten dystans w 11,5 sekundy, co jest bardzo długim czasem jak na standardy Formuły 1.

Czytaj więcej...

Życie w trasie: Jak zapewnić pełną gotowość samochodów

Zrozumieć wyścigi
15 kwietnia 2010
Informacja prasowa
Życie w trasie: Jak zapewnić pełną gotowość samochodów

Fabryka w Enstone wydaje się być ostatnio opuszczona. Wszystkie cztery najważniejsze imprezy w wyścigowym kalendarium odbywają się w Azji, a od czasu, kiedy R30 po raz ostatni był widziany na miejscu minęło dobre 5 tygodni.

Czytaj więcej...

Analiza punktacji po trzech wyścigach

Zrozumieć wyścigi
5 kwietnia 2010
Tomasz Kubiak
 Analiza punktacji po trzech wyścigach

Nowy system punktacji miał za zadanie poprawić widowisko i zwiększyć ilość walki na torze ze względu na większe różnice punktowe. Po trzech wyścigach nie widać jednak większych zmian w porównaniu ze starym systemem.

Czytaj więcej...

Strona 6 z 7

  • start
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • »
  • koniec

Więcej wiadomości

  • Manthey z pole position, potężny wypadek Vanthoora
    Długodystansowe

    Manthey z pole position, potężny wypadek Vanthoora

  • Sprzeczne stanowiska w sprawie incydentu Norrisa z końcówki GP Kanady
    F1/Wypowiedzi

    Sprzeczne stanowiska w sprawie incydentu Norrisa z końcówki GP Kanady

  • Hocevar został ukarany za obraźliwe komentarze o Meksyku
    NASCAR

    Hocevar został ukarany za obraźliwe komentarze o Meksyku

  • Haase i Vanthoor bohaterami pierwszego dnia kwalifikacji do 24h Nürburgring
    Długodystansowe

    Haase i Vanthoor bohaterami pierwszego dnia kwalifikacji do 24h Nürburgring

  • Niepokojąca seria odejść w FIA. Kolejna dyrektorka traci stanowisko
    F1/Aktualności

    Niepokojąca seria odejść w FIA. Kolejna dyrektorka traci stanowisko

  • Burza wokół BoP po 24h Le Mans. Peugeot i Toyota głośno krytykują zasady
    24h Le Mans

    Burza wokół BoP po 24h Le Mans. Peugeot i Toyota głośno krytykują zasady

Sklep motoryzacyjny online

Redakcja

Tomasz Kubiak
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Dariusz Szymczak
Jędrzej Bocian
Mikołaj Suchocki
Zuzanna Kurek
Adrian Kleć
Julia Trusewicz
Bartosz Przyborowski
Kamil Niewiński
Mateusz Mrówczyński
Kamil Stukus
Mateusz Smorawski
Julia Pszowska
Paweł Rychlik
Jan Olczak

Informacje

Czas na motorsport
Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki
Patronite

Partnerzy

rally and race cyrkf1

serwis@swiatwyscigow.pl
Facebook Twitter Instagram Postaw mi kawę na buycoffee.to Wspieraj Autora na Patronite
© 2009-2025 ŚwiatWyścigów.pl