Regulaminy Amerykańskiej Serii Le Mans różnią się nieznacznie od europejskich przepisów. Przybliżamy wam te różnice, byście mogli lepiej zrozumieć zasady panujące podczas wyścigów w Ameryce.

Po bardzo udanym sezonie 2010 dwie kwestie regulaminowe zostały zmienione w Mistrzostwach Świata GT1 - opony i balast, co przyczyni się do bardziej zaciętej rywalizacji w sezonie 2011.

Automobile Club de l'Ouest wprowadzi od bieżącego roku nowe przepisy dotyczące samochodów startujących w wyścigu 24 Godziny Le Mans, Intercontinental Le Mans Cup oraz Le Mans Series. Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi regulacjami.

Kilkanaście godzin temu powitaliśmy nowy rok 2011. Czego możemy się w nim spodziewać? Czy wyścigi będą jeszcze ciekawsze?

Druga i ostatnia część artykułu poświęconego zmianom na rok 2011, tym razem kolej na zmiany wprowadzone w regulaminie technicznym.

Międzynarodowa Federacja Samochodowa opublikowała regulamin techniczny i sportowy, jaki obowiązywał będzie w 2011 roku. Ponownie poprawiono i ulepszono szereg przepisów, w tym dotyczące samochodu bezpieczeństwa i zachowania kierowców. Zmiany w regulaminie technicznym mają również na celu poprawę bezpieczeństwa kierowców i widzów. Poniżej przedstawiamy zmiany wprowadzone w regulaminie sportowym.

Druga część podsumowania dziewięciu sezonów startów ekipy z Enstone pod szyldem Renault F1 Team. Tym razem możemy poczytać o najważniejszych momentach w latach 2006-2010.

Ekipa z Enstone podsumowuje dziewięć sezonów pod szyldem Renault F1 Team. Możemy przeczytać między innymi o pierwszym pole position i podium czy zdobyciu tytuły mistrzowskiego w sezonie 2005.

Jako że około 80% podwozia wykonuje się z włókna węglowego, stało się ono nieodzownym materiałem dla wszystkich zespołów F1. Ekipa Renault przedstawia krótki przewodnik, z którego możemy dowiedzieć się więcej na temat tego cudownego materiału.

Przedstawiamy wywiad pochodzący z ostatniego podcastu zespołu Renault, który stanowi niejako przewodnik dla początkujących po układach zawieszenia F1. Jest to jeden z najbardziej skomplikowanych układów w samochodzie.

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race