Siergiej Sirotkin to kierowca, który w Formule 1 mógł zrobić jeszcze większą furorę niż Max Verstappen, ponieważ 2 lata temu miał podobno podpisany kontrakt na starty w zespole Sauber. Nieoficjalnie z powodu niedopełnienia warunków umowy przez rosyjskich sponsorów Sirotkina jego debiut w królowej spotów motorowych nie doszedł wtedy do skutku, jednak nie oznacza to, że nie stanie się on faktem za jakiś czas. 20-latek udowodnił swój talent podczas startów w wielu seriach w przeszłości, a podczas swój debiutancki sezon w ubiegłorocznych mistrzostwach GP2 ukończył na 3. miejscu. W tym roku jest murowanym kandydatem do tytułu, ponieważ zarówno mistrz Stoffel Vandoorne jak i wicemistrz Alexander Rossi nie stają już po raz kolejny do walki.

Siergiej Sirotkin

Narodowość: Rosjanin
Data urodzenia: 27 sierpnia 1995

Kariera:
2010: Formuła Abarth
2011: Europejska Formuła Abarth (5 zwycięstw, mistrz) + Włoska Formuła Abarth (2 zwycięstwa, vice-mistrz)
2012: Auto GP (2 zwycięstwa, II wicemistrz) + Europejska Formuła 3 (2 zwycięstwa) +Włoska Formuła 3 + gościnne starty w Formule Renault 3.5
2013: Formuła Renault 3.5
2014: Formuła Renault 3.5 (1 zwycięstwo) + kierowca testowy zespołu Sauber F1 Team
2015: GP2 series (1 zwycięstwo, II wicemistrz)
2016: GP2 series

Click here for English version






Siergiej Sirotkin to kierowca, który w Formule 1 mógł zrobić jeszcze większą furorę niż Max Verstappen, ponieważ 2 lata temu miał podobno podpisany kontrakt na starty w zespole Sauber. Nieoficjalnie z powodu niedopełnienia warunków umowy przez rosyjskich sponsorów Sirotkina jego debiut w królowej spotów motorowych nie doszedł wtedy do skutku, jednak nie oznacza to, że nie stanie się on faktem za jakiś czas. 20-latek udowodnił swój talent podczas startów w wielu seriach w przeszłości, a podczas swój debiutancki sezon w ubiegłorocznych mistrzostwach GP2 ukończył na 3. miejscu. W tym roku jest murowanym kandydatem do tytułu, ponieważ zarówno mistrz Stoffel Vandoorne jak i wicemistrz Alexander Rossi nie stają już po raz kolejny do walki.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Sergey: Oba typy.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Sergey: Ponownie oba typy.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Sergey: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Sergey: Z DRSem.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Sergey: Jak dla mnie to są one takie same.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Sergey: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Sergey: Spa.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Sergey: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Sergey: Zwycięstwo w wyścigu po starcie z pole position.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Sergey: McLaren.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Sergey: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Sergey: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Sergey: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Sergey: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Sergey: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race