Pogawędka z... Mattem Parrym

Ten wywiad był możliwy dzięki wsparciu naszych czytelników. Jeśli chcesz czytać więcej ekskluzywnych wywiadów 1-na-1, postaw nam kawę!

Matt Parry to 22-letni Walijczyk z dość niewyparzonym językiem i jeszcze bardziej intrygującym akcentem. Swoją karierę wyścigową szlifował głównie w różnych typach Formuły Renault 2.0, skąd przeszedł następnie do GP3. Tak samo jak pozostali debiutanci poprzedni sezon poświęcił na naukę, dlatego w tym roku zamierza być już bardziej konkurencyjny. Matt był pierwszy zawodnikiem, który zdołał skompletować budżet i potwierdzić swoje plany na rok 2016, a konkurencyjne czasy jakie kręcił podczas posezonowych testów GP3 na torze Yas Marina pozwalają nam sądzić, że pokaże się z jeszcze lepszej strony.

Matt Parry

Narodowość: Walijczyk
Data urodzenia: 14 stycznia 1994

Kariera:
2011: Brytyjskie Mistrzostwa Formuły Ford + gościnne starty w Europejskim Pucharze Formuły Ford
2012: Mistrzostwa InterSteps (13 zwycięstw, mistrz)
2013: Formuła Renault 2.0 NEC (5 zwycięstw, mistrz) + gościnne starty w Europejskim Pucharze Formuły Renault 2.0 i Formule Renault 2.0 Alps
2014: Europejski Puchar Formuły Renault 2.0 + gościnne starty w Formule Renault 2.0 Alps
2015: GP3 Series
2016: GP3 Series






Matt Parry to 22-letni Walijczyk z dość niewyparzonym językiem i jeszcze bardziej intrygującym akcentem. Swoją karierę wyścigową szlifował głównie w różnych typach Formuły Renault 2.0, skąd przeszedł następnie do GP3. Tak samo jak pozostali debiutanci poprzedni sezon poświęcił na naukę, dlatego w tym roku zamierza być już bardziej konkurencyjny. Matt był pierwszy zawodnikiem, który zdołał skompletować budżet i potwierdzić swoje plany na rok 2016, a konkurencyjne czasy jakie kręcił podczas posezonowych testów GP3 na torze Yas Marina pozwalają nam sądzić, że pokaże się z jeszcze lepszej strony.

Click here for English version

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Matt: Uliczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Matt: Sucha ponieważ możesz jechać wtedy na slickach, na maksymalnym limicie i osiągnąć optymalny poziom osiągów samochodu.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Matt: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Matt: Nigdy nie używałem DRSu, ale wybrałbym go ponieważ dzięki temu możesz jechać szybciej.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Matt: W tym momencie jestem bardzo zaciekawiony nowymi silnikami, w szczególności tymi, które używane są w prototypach Le Mans, dlatego wybieram hybrydy.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Matt: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Matt: To może być niepolityczne, ale uważam, że Spa jest gówniane, dlatego Monza, oczywiście.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Matt: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Matt: Kwalifikacje.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Matt: McLaren.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Matt: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Matt: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Matt: Wieczór ze znajomymi a potem impreza.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Matt: Domyślam się, że niektórzy mogą się z tym nie zgodzić, ale lubię modną muzyką. Jestem trend-catcherem.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Matt: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze