W naszych poprzednich publikacjach zwykliśmy nazywać Adriana Camposa aniołem wyścigowego biznesu. Hiszpan po tym jak, zakończył własną karierę wyścigową w trakcie której ścigał się m.in. w Formule 1 założył własny zespół wyścigowy, który funkcjonuje już blisko przez dwie dekady. Kierowców ścigających się samochodami lub samochodami opatrzonymi logiem "Campos Racing" możemy oglądać obecnie w GP2, GP3, Formule 3, WTCC, TCR czy pośrednio w Formule E. We wszystkich tych seriach Adrian widywał swoich podopiecznych na najwyższym stopniu podium, co utwierdza nas w przekonaniu, że faktycznie zna się na rzeczy.

Adrian Campos

Narodowość: Hiszpan
Data urodzenia: 17 czerwca 1960

Kariera:
1980: Hiszpańskie Mistrzostwa Samochodów Zdalnie Sterowanych (mistrz)
1983: Formuła 3
1984: Formuła 3
1985: Niemiecka Formuła 3 (II wicemistrz)
1986: Formuła 3000
1987: Formuła 1
1988: Formuła 1
Od 1998: Założyciel i Dyrektor zarządzający Campos Racing






Click here for English version

W naszych poprzednich publikacjach zwykliśmy nazywać Adriana Camposa aniołem wyścigowego biznesu. Hiszpan po tym jak, zakończył własną karierę wyścigową w trakcie której ścigał się m.in. w Formule 1 założył własny zespół wyścigowy, który funkcjonuje już blisko przez dwie dekady. Kierowców ścigających się samochodami lub samochodami opatrzonymi logiem "Campos Racing" możemy oglądać obecnie w GP2, GP3, Formule 3, WTCC, TCR czy pośrednio w Formule E. We wszystkich tych seriach Adrian widywał swoich podopiecznych na najwyższym stopniu podium, co utwierdza nas w przekonaniu, że faktycznie zna się na rzeczy.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Adrian: To zależy, ale zazwyczaj preferuje klasyczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Adrian: Sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Adrian: Troszkę podsterowności.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Adrian: Bez DRSu.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Adrian: Hybrydowe są przyszłością.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Adrian: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Adrian: Oba tory.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Adrian: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Adrian: Kwalifikacje.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Adrian: To zależy czy mówimy o samochodzie Formuły 1 czy drogowym. Wybrałbym McLarena jako samochód na drogi i Ferrari jako samochód F1.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Adrian: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Adrian: Hmmm... Senna po raz kolejny.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Adrian: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Adrian: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Adrian: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race