Simon Trummer to jeden z bardziej doświadczonych zawodników w tegorocznej stawce GP2. Zanim tu dotarł wiele lat ścigał się w mniej prestiżowych seriach samochodów jednomiejscowych, jednak nie osiągnął tutaj wielkich sukcesów. W zeszłym roku zaliczył jednak debiut w Długodystansowych Mistrzostwach Świata i to już w kategorii LMP1. Po zawodach w Bahrajnie poczuł najwyraźniej drugą młodość i w tym sezonie wystartował już we wszystkich wyścigów z cyklu WEC, w tym najbardziej prestiżowym Le Mans. Wszystko wskazuje na to, że będzie chciał zostać tam na dłużej.

Simon Trummer

Narodowość: Szwajcar
Data urodzenia: 8 czerwca 1989

Kariera:
2006: Formuła Lista Junior
2007: Szwajcarska Formuła Renault 2.0 LO
2008: Szwajcarska Formuła Renault 2.0 LO (2 zwycięstwa, wicemistrz + Włoska Formuła Renault 2.0 + gościnne starty w International Formula Masters)
2009: International Formula Masters
2010: GP3 series
2011: GP3 series
2012: GP2 series
2013: GP2 series
2014: GP2 series + start w 6-godzinnym wyścigu WEC w Bahrajnie
2015: GP2 series + WEC + gościnny start w Porsche Supercup






For English version click here

Simon Trummer to jeden z bardziej doświadczonych zawodników w tegorocznej stawce GP2. Zanim tu dotarł wiele lat ścigał się w mniej prestiżowych seriach samochodów jednomiejscowych, jednak nie osiągnął tutaj wielkich sukcesów. W zeszłym roku zaliczył jednak debiut w Długodystansowych Mistrzostwach Świata i to już w kategorii LMP1. Po zawodach w Bahrajnie poczuł najwyraźniej drugą młodość i w tym sezonie wystartował już we wszystkich wyścigów z cyklu WEC, w tym najbardziej prestiżowym Le Mans. Wszystko wskazuje na to, że będzie chciał zostać tam na dłużej.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Simon: To zależy. Szczerze mówiąc bardziej preferuję tory klasyczne, jak np. Monza, ale Monte Carlo jest jednocześnie klasycznym i ulicznym torem dlatego nie mogę dać jednoznacznej odpowiedzi.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Simon: Sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Simon: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem,czy bez DRSu?

Simon: Bez DRSu.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Simon: Nie wiem, nigdy nie jeździłem samochodem z silnikiem hybrydowym, ale to jest prawdopodobnie technologia przyszłości.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Simon: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Simon: Spa.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Simon: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Simon: Wyścig.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Simon: Ferrari, oczywiście.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Simon: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Simon: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Simon: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Simon: Klasyczna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Simon: Zimowe wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race