Pogawędka z... Simonem Trummerem

Ten wywiad był możliwy dzięki wsparciu naszych czytelników. Jeśli chcesz czytać więcej ekskluzywnych wywiadów 1-na-1, postaw nam kawę!

Simon Trummer to jeden z bardziej doświadczonych zawodników w tegorocznej stawce GP2. Zanim tu dotarł wiele lat ścigał się w mniej prestiżowych seriach samochodów jednomiejscowych, jednak nie osiągnął tutaj wielkich sukcesów. W zeszłym roku zaliczył jednak debiut w Długodystansowych Mistrzostwach Świata i to już w kategorii LMP1. Po zawodach w Bahrajnie poczuł najwyraźniej drugą młodość i w tym sezonie wystartował już we wszystkich wyścigów z cyklu WEC, w tym najbardziej prestiżowym Le Mans. Wszystko wskazuje na to, że będzie chciał zostać tam na dłużej.

Simon Trummer

Narodowość: Szwajcar
Data urodzenia: 8 czerwca 1989

Kariera:
2006: Formuła Lista Junior
2007: Szwajcarska Formuła Renault 2.0 LO
2008: Szwajcarska Formuła Renault 2.0 LO (2 zwycięstwa, wicemistrz + Włoska Formuła Renault 2.0 + gościnne starty w International Formula Masters)
2009: International Formula Masters
2010: GP3 series
2011: GP3 series
2012: GP2 series
2013: GP2 series
2014: GP2 series + start w 6-godzinnym wyścigu WEC w Bahrajnie
2015: GP2 series + WEC + gościnny start w Porsche Supercup






For English version click here

Simon Trummer to jeden z bardziej doświadczonych zawodników w tegorocznej stawce GP2. Zanim tu dotarł wiele lat ścigał się w mniej prestiżowych seriach samochodów jednomiejscowych, jednak nie osiągnął tutaj wielkich sukcesów. W zeszłym roku zaliczył jednak debiut w Długodystansowych Mistrzostwach Świata i to już w kategorii LMP1. Po zawodach w Bahrajnie poczuł najwyraźniej drugą młodość i w tym sezonie wystartował już we wszystkich wyścigów z cyklu WEC, w tym najbardziej prestiżowym Le Mans. Wszystko wskazuje na to, że będzie chciał zostać tam na dłużej.

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Simon: To zależy. Szczerze mówiąc bardziej preferuję tory klasyczne, jak np. Monza, ale Monte Carlo jest jednocześnie klasycznym i ulicznym torem dlatego nie mogę dać jednoznacznej odpowiedzi.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Simon: Sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Simon: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem,czy bez DRSu?

Simon: Bez DRSu.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Simon: Nie wiem, nigdy nie jeździłem samochodem z silnikiem hybrydowym, ale to jest prawdopodobnie technologia przyszłości.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Simon: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Simon: Spa.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Simon: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Simon: Wyścig.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Simon: Ferrari, oczywiście.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Simon: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Simon: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Simon: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Simon: Klasyczna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Simon: Zimowe wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Pokaż komentarze