Pogawędka z... Nobuharu Matsushitą

Pochodzący z Azji kierowcy kojarzą się nam głównie z kraksami i ogromnym wsparciem sponsorów, którzy "wykupują" im miejsce w Formule 1. Jedynym zawodnikiem, który zdecydowanie złamał ten stereotyp był Kamui Kobayashi, jednak problemy finansowe przedwcześnie zakończyły jego karierę w topowej kategorii wyścigowej. W tym sezonie na horyzoncie pojawił nam się drugi samuraj, który faktycznie może pochwalić się raczej osiągnięciami, aniżeli pieniędzmi, chociaż wydaje się, że i tego mu nie brakuje. Nobuharu Matsushita, urzędujący mistrz japońskiej Formuły 3 ściga się obecnie w serii GP2 i w swoim debiutanckim sezonie zdołał odnieść już pierwsze zwycięstwo. Reprezentuje tam barwy utytułowanego  zespołu ART Grand Prix, a jego partnerem jest Stoffel Vandoorne, na którego w GP2 nie na póki co mocnych. Oprócz tego murem stoi za nim manager, były kierowca i właściciel zespołu F1, a ostatnio nawet szef ekipy z Formuły E - Aguri Suzuki i cała Honda, której partnerstwo z McLarenem może przychylić mu niebo wymarzonej Formuły 1. Spójrzcie, co Nobuharu preferuje w swojej karierze!

Nobuharu Matsushita

Data urodzenia: 13 października 1993
Narodowość: Japończyk

Kariera:
2011: Formula Pilota China (1 zwycięstwo)
2012: Japońska Formuła Challenge (mistrz)
2013: Japońska Formuła 3 (5 podiów)
2014: Japońska Formuła 3 (mistrz)
2015: GP2 Series






For English version click here

Pochodzący z Azji kierowcy kojarzą się nam głównie z kraksami i ogromnym wsparciem sponsorów, którzy "wykupują" im miejsce w Formule 1. Jedynym zawodnikiem, który zdecydowanie złamał ten stereotyp był Kamui Kobayashi, jednak problemy finansowe przedwcześnie zakończyły jego karierę w topowej kategorii wyścigowej. W tym sezonie na horyzoncie pojawił nam się drugi samuraj, który faktycznie może pochwalić się raczej osiągnięciami, aniżeli pieniędzmi, chociaż wydaje się, że i tego mu nie brakuje. Nobuharu Matsushita, urzędujący mistrz japońskiej Formuły 3 ściga się obecnie w serii GP2 i w swoim debiutanckim sezonie zdołał odnieść już pierwsze zwycięstwo. Reprezentuje tam barwy utytułowanego  zespołu ART Grand Prix, a jego partnerem jest Stoffel Vandoorne, na którego w GP2 nie na póki co mocnych. Oprócz tego murem stoi za nim manager, były kierowca i właściciel zespołu F1, a ostatnio nawet szef ekipy z Formuły E - Aguri Suzuki i cała Honda, której partnerstwo z McLarenem może przychylić mu niebo wymarzonej Formuły 1. Spójrzcie, co Nobuharu preferuje w swojej karierze!

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?
Nobuharu: Klasyczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?
Nobuharu: Sucha.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?
Nobuharu: Nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?
Nobuharu: Z DRSem.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?
Nobuharu: Hybrydowe.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?
Nobuharu: Zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?
Nobuharu: Spa.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?
Nobuharu: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?
Nobuharu: Kwalifikacje.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?
Nobuharu: Muszę powiedzieć McLaren! To jest akurat oczywiste!

Pytanie 11: Senna czy Prost?
Nobuharu: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?
Nobuharu: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?
Nobuharu: Wieczór ze znajomymi.

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?
Nobuharu: Klasyczna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?
Nobuharu: Zimowe.

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?
Kalendarz
Klasyfikacje
Wyniki

Partnerzy

rally and race cyrkf1 feeder league