Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...

Marvin Kirchhofer

Narodowość: Niemiec
Data urodzenia: 19 marca 1994

Kariera:
2012: ADAC Formuła Masters (9 zwycięstw, mistrz)
2013: Niemiecka Formuła 3 (13 zwycięstw, mistrz)
2014: GP3 series (1 zwycięstwo, II wicemistrz)
2015: GP3 series (5 zwycięstw, II wicemistrz)
2016: GP2 series

Click here for English version






Marvin Kirchhofer to reprezentant kolejnego pokolenia kierowców wyścigów z Niemiec, którzy w przyszłości przejmą rolę Sebastiana Vettela w Formule 1. Dlaczego jesteśmy tego aż tacy pewni? W przypadku Marvina wyniki mówią same za siebie. 22-latek póki co nie zaliczył jeszcze w swojej karierze sezonu bez zwycięstwa, a nawet bez podium w klasyfikacji generalnej. Po niesamowitych występach w swojej ojczyźnie przeniósł się do GP3 gdzie dwukrotnie został II wicemistrzem serii. W tym sezonie przechodzi do GP2 i nie zamierza zwalniać tempa...

Pytanie 1: Tory uliczne czy klasyczne?

Marvin: Szczerze mówiąc to nie ma to dla mnie znaczenia ponieważ lubię przyjeżdżać na przykład na Monzę, która jest typowym klasycznym torem, starym i szybkim, ale równie dobrze lubię też tory uliczne.

Pytanie 2: Nawierzchnia sucha czy mokra?

Marvin: To zależy, ale naprawdę lubię jeździć w deszczu, chociaż lubię też czuć maksimum przyczepności. Jeśli miałbym wybierać to wybrałbym mokrą nawierzchnię.

Pytanie 3: Podsterowność czy nadsterowność?

Matheo: To zależy czy mówimy o kwalifikacjach czy o wyścigu. Powiedziałbym, że zazwyczaj wolę walczyć z tyłem, dlatego nadsterowność.

Pytanie 4: Samochody z DRSem czy bez DRSu?

Marvin: Jako że nigdy nie jeździłem samochodem z DRSem, to nie mogę się wypowiedzieć. Z tego co widzę w F1 to wyścigi z DRSem są zbyt łatwe i myślę, że bez tego również byłyby dobre.

Pytanie 5: Silniki hybrydowe czy spalinowe?

Marvin: Normalne.

Pytanie 6: Proste czy zakręty?

Marvin: Powiedzmy, że mieszanka. Szybkie zakręty.

Pytanie 7: Monza czy Spa?

Marvin: Lubię te oba tory, ale jeśli miałbym wybierać to wybrałbym Monzę.

Pytanie 8: Opony miękkie czy twarde?

Marvin: Miękkie.

Pytanie 9: Wyścig czy kwalifikacje?

Marvin: Wyścig.

Pytanie 10: Ferrari czy McLaren?

Marvin: Ferrari.

Pytanie 11: Senna czy Prost?

Marvin: Senna.

Pytanie 12: Lewis czy Nico?

Marvin: Lewis.

Pytanie 13: Impreza czy wieczór ze znajomymi?

Marvin: Powiedziałbym, że wieczór ze znajomymi. Tak, wiem, starzeję się...

Pytanie 14: Muzyka modna czy klasyczna?

Marvin: Modna.

Pytanie 15: Wakacje letnie czy zimowe?

Marvin: Letnie wakacje!

Już za tydzień będziecie mieli okazję poznać preferencje kolejnego zawodnika!

Redakcja

Tomasz Kubiak
Filip Cygan
Wojtek Paprota
Daniel Wawiórka
Roksana Ćwik
Maja Kozłowska
Kamil Topczewski
Olga Białczak
Agata Kurek
Dariusz Szymczak
Mikołaj Suchocki

Informacje

Redaguj z nami
Polityka prywatności
Gdzie oglądać wyścigi?

Partnerzy

rally and race