- Felietony
- Wojtek Paprota

Tegoroczne Grand Prix Belgii to niestety kolejna czarna karta w historii Formuły 1, tak samo smutna jak te, kiedy to wielcy kierowcy tracili życie w makabrycznych wypadkach. W niedziele, 24 sierpnia 2014 roku umarł duch czystej rywalizacji. Umarła sportowa atmosfera, kultura jazdy, a wraz z nimi szacunek dla Nico Rosberga w świecie motosportu. Umyślna kolizja, spowodowana przez Niemca była również gwoździem do trumny, w której spoczywa przyjaźń z Lewisem Hamiltonem, a także dobre relacje z szefostwem Mercedesa. Wszystkim brakuje na to słów, nawet Toto Wolffowi, który nawet po zakończeniu wyścigu pozostawał w szoku. Jedynym komentarzem w tej sprawie mogą być tylko gwizdy, jakie Nico usłyszał odbierając trofeum za drugie miejsce.
- Felietony
- Informacja prasowa

PUT Motorsport to nazwa 40-osobowego zespołu, który będzie reprezentować Politechnikę Poznańską na międzynarodowych zawodach Formuła Student organizowanych przez Instytut Mechaniki Inżynierów (IMechE) - najbardziej renomowanym konkursie motoryzacyjnym dla studentów z całego świata.
- Felietony
- Przemek Mitak

Posiadanie własnego reprezentanta na najwyższym szczeblu sportów motorowych nadal jest dla nas na chwilę obecną jedynie marzeniem, ale na szczęście z roku na rok pojawia się coraz więcej promyczków nadziei. Jednym z nich, jak nie jedynym jest Artur Janosz, który dumnie reprezentuje nasz kraj w Euroformule Open.
- Felietony
- Roksana Ćwik

Przed rozpoczęciem kwalifikacji nikt w ekipie Mercedesa nie spodziewał się, że jeden z ich kierowców będzie musiał startować z alei serwisowej, a ekipa będzie zmuszona pracować całą noc by doprowadzić samochód do stanu używalności.
- Felietony
- Informacja prasowa

Grupa 40 studentów z Politechniki Poznańskiej podjęła wyzwanie i zadeklarowała, że do czerwca 2015 r. zbuduje profesjonalny wyścigowy samochód. Jeśli im się to uda, razem z drużynami z całego świata będą się nim ścigać na torze Formuły 1 w Silverstone. Prace nad maszyną już się rozpoczęły, a postępy można na bieżąco śledzić w Internecie – również w naszym serwisie, który został partnerem medialnym PUT Motorsport.
- Felietony
- Roksana Ćwik

Z każdym rokiem i kolejną cyferką na liczniku nie powinno się nic zmieniać, a raczej upiększać to, co już się ma. Jednak z każdym sezonem, F1 jest na siłę odmładzana i przekształcana w bardziej ekologiczną. Czy aby na pewno te zmiany poprawią „jej urodę”?
- Felietony
- Przemek Mitak

Za nami TT Holandii, która jest już ósmą rundą z rzędu wygraną przez Marca Márqueza. Hiszpan nawet w zmiennych warunkach jest niepokonany!
- Felietony
- Tomasz Kubiak

Mistrzostwa Świata Samochodów Turystycznych przeszły przed swoim dziesiątym sezonem ogromne zmiany w regulaminie technicznym. Niemal wszyscy są zgodni, że zmiany były pozytywne, ale czy był to dla nich właściwy moment?
- Felietony
- Wojtek Paprota

W Bahrajnie trzeci raz w tym sezonie meta wyścigu wyglądała w taki sam sposób. Jako pierwszy flagę w czarno białą szachownicę widzi kierowca Mercedesa, a tym przypadku nawet dwóch, następnie realizator skupia się na reszcie stawki, walczącej jeszcze w najlepsze o pozycje, a mniej więcej za około pół minuty kibice na prostej startowej znów mogą usłyszeć dźwięk nadjeżdżających samochodów, chociaż w tym sezonie możemy pokusić się o stwierdzenie, że fani najpierw widzą, a dopiero potem słyszą zbliżające się samochody... To jednak temat na osobny artykuł. Wróćmy jednak do Mercedesa.
- Felietony
- Przemek Mitak

W poprzednim felietonie jeden z czytelników słusznie zwrócił mi uwagę na ważny aspekt dotyczący tegorocznych silników. Jak się okazało z niewiedzy wprowadziłem Was w błąd, za co chciałbym przeprosić.